Отключить рекламу
  1. #1
    Клуб Вольво
    Гость Клуба Вольво

    По умолчанию (TEST 4 - PLEASE DISREGARD) Passion is key in Volvo's new global communication

    (TEST 4 - PLEASE DISREGARD) For the first time ever, Volvo Cars is launching a global communication platform. The theme is "There's more to life than a Volvo. That's why you drive one". The aim is clear:"Volvo is to be perceived as a brand that stands out from the crowd, one that is bolder, inspires passion and is at the same time refined," says Michael Persson, global marketing communications director at Volvo Cars.


    0 Недоступно! Недоступно!

  2. # ADS

Пользователи, которые читали эту тему: 0

Список участников был отключён администрацией форума.

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения